Sposoby i koszty dostawy
KOSZTY DOSTAWY ZAMÓWIEŃ NA TERENIE POLSKI
Rodzaj dostawy | Koszt wysyłki | Czas dostawy | |
| Koszt wysyłki | od 200 PLN | |
Odbiór osobisty | gratis | gratis | – |
ORLEN Paczka | 7,99 PLN | gratis | Przewidywany czas dostawy na następny dzień roboczy po |
Paczkomaty Inpost | 12,82 PLN | 12,82 PLN | Przewidywany czas dostawy na następny dzień roboczy po |
Kurier Inpost | 15,87 PLN | 15,87 PLN | Przewidywany czas dostawy na drugi dzień po dniu nadania |
Kurier Inpost Pobranie | 21,99 PLN | 21,99 PLN | Przewidywany czas dostawy na drugi dzień po dniu nadania |
SPOSOBY I CZAS DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
Dostawa towaru odbywa się poprzez firmę kurierską ORLEN Paczka lub Inpost (dotyczy dostawy na terenie Polski) oraz DPD (dotyczy przesyłek zagranicznych).
Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.
WARUNKI DOSTAWY ZAMÓWIEŃ
Wszelkie regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminie firm kurierskich.
W przypadku wyboru opcji wysyłki za pobraniem, sklep internetowy www.pazuro.pl zastrzega sobie możliwość weryfikacji poprawności złożonego zamówienia, poprzez kontakt e-mail lub telefoniczny z osobą składającą zamówienie w celu jego potwierdzenia lub odrzucenia.
W momencie odbioru przesyłki, po uiszczeniu opłaty Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy ją doręczającej.
WARUNKI REKLAMCJI USZKODZONEJ PACZKI
Podczas odbioru paczki prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki. Kurier ma obowiązek oczekiwania na sprawdzenie stanu przesyłki lub w przypadku podejrzenia uszkodzenia produktów wewnątrz opakowania na weryfikację stanu produktów oraz musi przyjąć zgłoszenie o zaistniałym fakcie uszkodzeń.
Jeśli przesyłka jest uszkodzona, należy zażądać od kuriera spisania protokołu szkody.
W protokole należy opisać widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego, ewentualnie produktów. Odebranie przesyłki bez spisania protokołu szkody jest przez firmę kurierską traktowane jako potwierdzenie braków uszkodzeń w opakowaniu zewnętrznym przesyłki, skutkuje to odrzuceniem wszelkich roszczeń reklamacyjnych w stosunku do firmy kurierskiej.
Jeśli uszkodzenie produktów znajdujących się wewnątrz przesyłki, zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera, odbiorca ma 7 dni na spisanie protokołu szkody, po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacji wezwaniu kuriera.
Właściwe opisanie uszkodzeń w protokole szkody jest podstawą reklamacji pomiędzy nadawcą a firmą kurierską. Tzn. np. brak opisania uszkodzeń opakowania zewnętrznego w przypadku ich faktycznego wystąpienia może skutkować odmową uznania reklamacji. Za uszkodzenie przyjmuje się także wgniecenia opakowania zewnętrznego, które trzeba opisać w protokole szkody.
Kopia protokołu szkody jest podstawą do dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym.