Sposoby i koszty dostawy

KOSZTY DOSTAWY ZAMÓWIEŃ NA TERENIE POLSKI

Rodzaj dostawy Koszt wysyłki
  poniżej 700 PLN od 700 PLN
Odbiór osobisty gratis gratis
Paczkomaty Inpost 12,82 PLN gratis
Kurier Inpost 15,87 PLN gratis
Kurier Inpost Pobranie 21,99 PLN gratis

SPOSOBY I CZAS DOSTAWY ZAMÓWIEŃ

Dostawa towaru odbywa się poprzez firmę kurierską Inpost lub Inpost Paczkomaty 24/7 (dotyczy dostawy na terenie Polski) oraz DPD (dotyczy przesyłek zagranicznych).

Czas dostawy zależy od rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.

WARUNKI DOSTAWY ZAMÓWIEŃ

Wszelkie regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminie firm kurierskich.

W przypadku wyboru opcji wysyłki za pobraniem, sklep internetowy www.pazuro.pl zastrzega sobie możliwość weryfikacji poprawności złożonego zamówienia, poprzez kontakt e-mail lub telefoniczny z osobą składającą zamówienie w celu jego potwierdzenia lub odrzucenia.

W momencie odbioru przesyłki, po uiszczeniu opłaty Zamawiający ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy ją doręczającej.

WARUNKI REKLAMCJI USZKODZONEJ PACZKI

Podczas odbioru paczki prosimy o dokładne sprawdzenie stanu przesyłki. Kurier ma obowiązek oczekiwania na sprawdzenie stanu przesyłki lub w przypadku podejrzenia uszkodzenia produktów wewnątrz opakowania na weryfikację stanu produktów oraz musi przyjąć zgłoszenieo zaistniałym fakcie uszkodzeń.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona, należy zażądać od kuriera spisania protokołu szkody.
W protokole należy opisać widoczne uszkodzenia opakowania zewnętrznego, ewentualnie produktów. Odebranie przesyłki bez spisania protokołu szkody jest przez firmę kurierską traktowane jako potwierdzenie braków uszkodzeń w opakowaniu zewnętrznym przesyłki, skutkuje to odrzuceniem wszelkich roszczeń reklamacyjnych w stosunku do firmy kurierskiej.

Jeśli uszkodzenie produktów znajdujących się wewnątrz przesyłki, zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera, odbiorca ma 7 dni na spisanie protokołu szkody, po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacjii wezwaniu kuriera.

Właściwe opisanie uszkodzeń w protokole szkody jest podstawą reklamacji  pomiędzy nadawcą a firmą kurierską. Tzn. np. brak opisania uszkodzeń opakowania zewnętrznego w przypadku ich faktycznego wystąpienia może skutkować odmową uznania reklamacji. Za uszkodzenie przyjmuje się także wgniecenia opakowania zewnętrznego, które trzeba opisać w protokole szkody.

Kopia protokołu szkody jest podstawą do dochodzenia odszkodowania w procesie reklamacyjnym.